Research, Development and Innovation

Wat wij van studenten leren!

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn App Icon

Jaarlijks kloppen studenten aan met leuke ideeën om binnen onze praktijk te onderzoeken. Ook zelf hebben we verschillende projecten voor ogen en zijn wij blij met de toewijding vanuit deze studenten. Dit leidt vaak tot nieuwe inzichten voor de ontwikkeling van de praktijk en daarom zijn wij dankbaar dat we met zo'n mooie doelgroep werken!

Projecten met studenten door de jaren heen:

 

Pretend Student: wat brengt ze in dit web van leugens en hoe komen ze eruit? Door: B. Kiesling. Vanuit: Bachelorthesis Psychologie Rijksuniversiteit Groningen (heden).

 

Het effect van visualisaties in psycho-educatie. Door: J. Starke. Vanuit: Afstudeeronderzoek van Toegepaste Psychologie Hanze Hogeschool (voorjaar 2020).

 

Marketing Planning Analysis. Door: M. Goldsmith, A. Duve, J. Schierenberg, M. Turrado Garcia, J. Manasse en V. Cremer. Vanuit: Marketing en Communicatie Hanze Hogeschool (januari 2020).

Innovatie adviesrapport. Door: P. Ellemers, R. Kamphuis, L van der Bijl, R. van Oostrum, S. de Jong, D. Drost. Vanuit: Project: Bedrijskunde Hanze Hogeschool en Adviesbureau Adt-vice (januari 2020).

Strategisch Marketingplan. Door: Yoeri Wierenga. Vanuit: Afstudeeronderzoek Bedrijfskunde Hanze Hogeschool (2019)

Moet of wil ik studeren? Intrinsieke motivatie en toewijding voor de studie. Door: A. Wolters. Vanuit: Afstudeeropdracht Toegepaste-psychologie Hanze Hogeschool (najaar 2018).

Via het onderstaande contactformulier kun je ons bereiken om je onderzoeksplannen te bespreken.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

KvK-nummer: 580.237.71, BTW-nummer NL002187569B42, IBAN code: NL81RABO0359313175

​© Copyright by Niels Bakker